De langverwachte droomreis

13 maart 2016 - Paramaribo, Suriname

Lieve vrienden en familie,

Na meerdere keren de vraag te hebben gehad hoe ik jullie op de hoogte ga houden, hierbij het antwoord. Verwacht vooral geen dagelijkse posts, maar meer zo nu en dan een update. Via deze blog ga ik jullie een klein beetje meenemen op reis, enerzijds om voor mezelf een klein naslagwerk te hebben en anderzijds om jullie een kleine impressie te geven van mijn belevenissen. Naast de reisverhalen en foto's kunnen jullie op de kaart mijn route bekijken, zo hebben jullie een beetje een idee van waar ik me op dat moment bevind.

Deze keer mag ik voor 6 maanden rondtrekken door Zuid-Amerika. Een lang verwachte droom die dan eindelijk in vervulling gaat! Deze reis zal ik aftrappen door eerst twee weken te gaan verblijven in Suriname. Terug naar waar mijn vorige avontuur is geëindigd. Nog geen spannende avonturen dus, vooral veel lieve vrienden en familie zien en een paar dagen ontspannen in het binnenland. Sounds good, to me!

Momenteel zit ik op het balkon bij oma, even bij te komen en terug te denken aan de afgelopen week. De laatste dagen hebben vooral in het teken gestaan van afscheid nemen, laat dit nu net niet mijn favoriete bezigheid zijn. Maar desondanks ben ik blij een hoop van jullie nog even gezien te hebben. (On)- verwachte vrienden en familie waren thuis en naar Schiphol gekomen om nu echt voor de laatste keer afscheid te nemen. Bedankt voor jullie komst en de laatste knuffels!

Gelukkig na vele momenten van afscheid is de tijd van weerzien aangebroken, dit ligt mij persoonlijk toch iets beter. Bij aankomst in Suriname stond Zuwena me op te wachten om mij vanaf Zanderij naar oma te brengen. Een goed weerzien na een lange tijd met een goede vriendin. Gelukkig was het een voorspoedige rit ondanks de regen en hebben we lekker bijgekletst, geknuffeld en hard gelachen. De ontmoeting met oma en jack was daarentegen erg emotioneel en bijzonder. Dit was ook wel een beetje te verwachten, het gemis van opa is duidelijk aanwezig en het vorige afscheid zijn we allen niet vergeten. Maar ondanks de nodige tranen was dit gek genoeg ook fijn. Het voelt gewoon erg goed weer even thuis te zijn. Voor nu ga ik jullie gedag zeggen want ik ga lekker hangmatteren op het balkon en lekker borrelen.

Liefs,

1. Irene:
    13 maart 2016
    Klinkt goed Floor! Heeft oma al bami gemaakt? ;) Heeel veel plezier. X
  2. Ma:
    14 maart 2016
    Het is eindelijk begonnen. Floor geniet er van en hou ons op de hoogte. Paps.
  3. Ma:
    14 maart 2016
    Mooi verhaal Floor! We hopen dat je regelmatig wat schrijft zodat we kunnen mee genieten van je droomreis. Oma en oom Jack nogmaals de groeten en veel plezier in Su!
    Dikke kus ma
  4. Jan:
    15 maart 2016
    Eergisteren hebben we rotti gegeten. Zijn we toch een beetje bij je. Vanavond naar Marga en Bert. Hebben ze Zuid Amerika een beetje netjes achter gelaten?
  5. Mark Stobbelaar:
    18 maart 2016
    Hoi Floor, zou je me even kunnen bellen? Er belde een mevrouw over een fout in de factuur voor haar curling-clinic. Ze zegt dat jij korting had beloofd omdat de curlingstenen te zwaar waren. Nu is ze boos. Groetjes en veel plezier daar! Mark
  6. Joris wouters:
    Hoi Tunkie,

Kan jij nog even de salesoverzichten maken zoals we dat hebben afgesproken, ik had ze eigenlijk vandaag al moeten hebben maar ik begrijp dat je er even geen tijd voor had. Martijn is er nu net mee begonnen maar die snapt niet hoe het moet. wil je hem even bellen of inloggen op de server... Have Fun!
  7. Martijn:
    18 maart 2016
    Floor graag zsm een reactie. Ik snap niets van de Sales Excel overzichten en Danique is er niet (ook niet bereikbaar). Ik ben ook per app te bereiken!
  8. Floor:
    18 maart 2016
    Geachte heren van VMC, ik merk het al de ergste drukte is voorbij. Ik zal mijn werk zsm afronden (ga uit van een maand of 8). Misschien is het een optie om de dame in kwestie een clinic aan te bieden met levende curling stenen genaamd Mark, Joris & Martijn? Thnx. Groetjes aan iedereen daar en knuffel voor Danique natuurlijk!